Wonen en logeren voor EMB kinderen en jongvolwassen.

Stichting  Halte Zomervilla

  • Voorzitter: Renée Ruisch
  • Penningmeester: Tine van de Werken
  • Secretaris: Jeanette van Gilst
  • Lid bestuur(HR): Ilse Overbeeke
  • Lid bestuur(Zorg en kwaliteit): Miranda van den Brom
  • Lid bestuur (Zorg en processen): Hannie Kooiman
  • Lid bestuur (ICT): Henk-Jan Mulder

KvK nummer: 71406433

Raad van Toezicht

  • Eelco Groenenboom (voorzitter)
  • Vincent van de Gullik
  • Edward van der Velden
  • Coby Vogelaar

Onze ambassadeurs

Meerder Hoekschewaardse ondernemers willen als ambassadeur graag een steentje bijdragen aan ons project, onder andere door mee te denken en ons verhaal te delen.
De ambassadeurs van Halte Zomervilla zijn:

  • Jean Henri van Hoboken, De Hypotheekshop Oud-Beijerland
  • Rob de Zwart, Nemesys Groep
  • Joke Waltmans, Text | Only
  • Henk van den Berg, BVL Bouwadvies
  • Menno de Neef, De Neef Advocaten
  • Sander Ros, RoosRos Architecten
  • Jan Willem van Hellemond, Velo Beheer
  • Ger Snijders, G. Snijders Holding

De realisatie van het pand voor stichting Halte Zomervilla vergt een creatief plan om de benodigde gelden te werven. Naast het werven van geld via fondsen, zullen wij, samen met onze ambassadeurs, ook sterk inzetten op geldwerving middels acties, benefietevenementen, via serviceclubs en ondernemers.

Kwaliteit & inspectie

Lees hier het vastgesteld rapport inspectiebezoek 30-11-2021

Wij voelen ons verantwoordelijk voor een goede zorgverlening. Iedere twee jaar stellen wij een rapport op waarin we laten zien op welke manier we werken aan kwaliteit. Onze kwaliteitsrapporten zijn hier te lezen:

Lees hier kwaliteitsbeeld 2023 met de doorkijk 2024

Andere organen en tevredenheidsmetingen

Andere groepen zijn een werkgroep zorg, werkgroep klus en gebouw, een klachtencommissie, een feestcommissie enzovoort. In 2021/22 is een tevredenheidsmeting gedaan onder medewerkers, eind 2022 is een eerste tevredenheidsmeting onder ouders gedaan. Er wordt gewerkt om de aangegeven punten ter verbeteren. In 2024 zullen we opnieuw meten, zodat we steeds kunnen verbeteren.

KLACHTEN

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen!